tirsdag 22. februar 2011

@hemsedal

Torsdag reiste vi til fantastiske Hemseda hvor min kjære har frmahytte og vi var heldige til å vinne trekningen første del av vinterferien. Vi har hatt nydelig vær tross sprengkulde og koset oss med deilig mat og drikke!Det ble ski tur på de eldste,ake konkurranse og slalåm for de drevne:) lillemor og jeg har værtmest inne....  så ble det fint for alle:)
Det er så koselig på tur og vi hadde fantastiske dager! Gleder oss til neste tur snart igjen:)

Tusen takk for alle hilsner hos meg på siste innlegg, det var gøy! Og nå skal jeg sjekk ut litt hos dere da det ble en bloggfri vinterferie...

(ikke eget bilde, bare illustrasjon da kamera lå igjen hjemmme...)

Sånnt vær, vindstille men veeeeeldig kaldt!


Klem og Smil fra Brit Olaug

2 kommentarer:

  1. Herlig å komme seg bort noen dager! Vi setter kursen mot Savalen i morgen, og blir til søndag. Gleder meg stort! Da blir det skiturer, litt skøyter på 5-åringen, og god vin til mamma og pappa på kvelden! O lykke! :D

    SvarSlett
  2. Så deilig å ta en tur bort:)...Ekstra godt å komme hjem igjen da:)

    Ønsker deg en finfin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen hos meg, det varmer<3