fredag 11. mars 2011

Se min nye Spisestue:)

Etter mye frem og tilbake om valg og behov så ble det spisestue på meg til slutt:)
Hadde så lyst på hvitt bord og stol med skjørt/heltrekk, men av praktiske årsaker med små barn fant vi ut at vi tar heller å kjøper trekk til stolene når de er litt større en "grise"alder ved matbordet...

Så farvel 10 år gammel spisestue og Velkommen inn til ny spisestue:) Utrolig gøy med noe nytt! Vi har ikke kjøpt noe nye møbler på mange mange år, har bare pusset opp gamle arvegods og hitte"gods":)
Så dette er så deilig! Nå blir kjøkken og spisestue komplett!



Ønsker alle en riktig god helg!

Klem og Smil fra Brit Olaug






7 kommentarer:

  1. De stolene ser jo deilige ut å sitte på, og det er det aller, aller viktigste. Da kan en sitte lenge rundt bordet med venner på besøk. Eller bare familien på en vanlig hverdag. Vi kjøpte ny spisestue ifjor, og er SÅ fornøyd. Deilige stoler hos oss også. Og moro å prøve ut duker og pynt på et nytt bord.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Åhh, så utrolig flott! Hærlig farge, flott kontraast til det hvite synes jeg! Vi bør også invistere i ny spisestue, 10 år vår også, men jeg er jo vinglepetter så det holder og klarer jo aldri å bestemme meg...:)

    Håper du får ei god helg!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Kjempefint ♥ Og tror nok dere valgte rett! Blir kjapt litt mye søl og flekker med små barnehender, hihi...

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kjempefin spisestue:-) Den hadde vært veldig fin hos meg også den:-)

    Klem Yvonne

    SvarSlett
  5. Hi, we are Izabela and Sylwia and greet. You have a very nice blog.Jest wonderful and beautiful. Welcome to the blog warm and hot:) Kisses, **

    SvarSlett
  6. Så flott spisestue og ikke minst praktisk når man har små barn.
    Skjenken der har jeg også,har hele settet,kjøpte det hos en brukthandler. Det var malt burgunder ,grøss, så jeg hadde litt av en jobb med å male det.
    God helg til deg søte du.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen hos meg, det varmer<3