fredag 7. januar 2011

Startet på et så Inspirerende sykurs i går, fantastiske marieskjoler:)

I går begynte jeg endelig på kjole kurset jeg har ventet på! Det er en kjempe søt dame som har åpnet opp garasjen sin for lærevillige damer som er ute etter en ting Å SY kjoler til barna , barnebarn eller seg selv:)
Fantastisk gjeng å være på kurs meg og gleder meg allerde til neste torsdag med masse latter og morro!!
Sykurset er på Røyken og heter http://www.marieskjoler.no/ Så nå blir det kjoler og bukser til barna:) Har litt planer og ideer fremover....

Neste uke skal jeg ta litt bilder av hva jeg har startet med og kjolen som jeg har begynnt på blir sååå fin syntes jeg da:)

Ha en fantastisk fin helg!

Gleder meg over nyttår og mange spennende blogglesninger og innlegg!

Smil og klem fra Brit Olaug

3 kommentarer:

  1. Ååå, heldige deg!
    Jeg har såååå lyst til og lære meg og sy klær jeg og;) Kanskje du blir så flink etterhvert at du kan legge ut step-by-step;))
    Gleder meg til og se bilder av det du lager ♥

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Åååå, så gøy med sykurs!! Heldige du :) Gleder meg til å se hva du lager :)

    Ha en fantastisk helg!

    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne ha meldt meg på et sykurs jeg og, blir så imponert over alle som klarer å trylle frem de fineste kreasjonene. Blir spennende å se dine prosjekter!

    God lørdagskveld!

    Klem fra Britt

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen hos meg, det varmer<3