tirsdag 9. november 2010

Putene jeg har kjøpt i dag......

På H&M Home shop:0)


Har blitt helt hvit jeg nå.....hehe etter jeg la inn stua mi på bloggen skjønte jeg at noe måtte gjøres........
Tror det frisker opp litt ....

Har også hengt hvite gardiner i stua med hvit fòr bak de gamle og det ble såååå koselig, hadde hvite gjennomsiktige gardiner med monogram på, nå ble de så lune og varme, men fortsatt lyse....
Hm.. det er gøy å forandre, jeg elsker det!!

Nå må jeg jo være hjemme i huset ser jeg iallefall 1 uke fremover for veslesnuppa har fått vannkopper tror jeg..... men like greit å bli ferdig da...

Mange varme klemmer til dere alle!

Klem fra Brit Olaug

3 kommentarer:

  1. Brit Olaug!!
    Takk for den koselige kommentar, herlig at du gant bloggen min!! Putene er nydelige...og hvitt er jo aldri feil!!
    klem♥

    SvarSlett
  2. Såå fine puter du har kjøpt deg:)
    Må få se bilder av gardinene dine:)
    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  3. Så fine puter:)
    Man blir veldig inspirert her inne i blogglandia ja;)

    God bedring til den lille med prikker:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen hos meg, det varmer<3