tirsdag 15. mars 2011

Hurra for 6 åringen vår:)

Nå har vi fått en super klar 6 åring som skal innta skolesystemet til høsten og jammen skal han feires:)

Gratulerer med dagen vedrens beste go gutt!!

Her er en hilsen fra Mamma som elsker deg over alt på Jord!




Til min kjære Super gutt!


Jeg stryker hånden over ditt myke kinn,

mens jeg tørker en tåre fra øyenkroken min...

Det er ikke en tåre av sorg eller smerte,

men et bevis på den sterke kjærligheten

i mitt hjerte..



Ha en fantastisk dag alle sammen!

Klem og smil fra stolt mamma Brit Olaug






7 kommentarer:

  1. Å så fint! :-)
    Gratulerer med skjønningen :-) Tenker han gleder seg til selskapet :-)) Tenker på da mine ble 6...hjelp, nå er det snart 20 år siden, haha...begynner jeg å bli gammel? Neida, begynte bare litt tidligere enn andre, hehe

    Ha en flott dag sammen med gutten din og hils han masse :-)
    Klem fra Frøydis

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen til gutten din! Skjønne ord, kjenner følelsen:)

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Å så nydelig skrevet:)

    Gratulerer kjempe masse til 6 åringen:)Og til deg da som mamma:)

    Ønsker dere en flott dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen til gutten din:)

    Nydelig dikt:)

    W

    SvarSlett
  5. Gratulerer såå masse med dagen i huset... nydelig liten going!

    Fin dag og ha bursdag på, for her i familien er det også bursdag... Mr. Handy er 32 år... jippi...

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med dagen til både 6-åringen og den stolte mammaen:) Håper dagen blir akkurat slik dere ønsker.

    Nydelige dikt!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  7. Vel overstått feiring..ja tiden renner fort kan jeg love deg:)Min blir 17 den 26mars:)
    De Ramsign skiltene tar lang tid...for de skal jo lage de og:)Men det kommer..
    Ha en fin vår dag
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen hos meg, det varmer<3